libxcb [co zrobić by zepsute java-sun działało z nowym libxcb]

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Śro, 21 Lis 2007, 18:55:46 CET

On Wednesday 21 of November 2007, Tomasz Pala wrote:

> [...]
>
> Sugeruję rozsądek - java jest kawałkiem dość ważnego oprogramowania, a
> nowe libxcb chyba nie jest krytyczne?

Podałem akceptowalne rozwiązanie - w poprzednim wątku dotyczącym tego tematu
ale nikogo nie zainteresowało jego wdrożenie (konkretnie: włączenie tego
samego co daje export tyle, że by default w libxcb)