SPECS: easytag.spec - 2.1.3

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pią, 23 Lis 2007, 12:58:24 CET

Dnia piątek 23 listopad 2007, Jaroslaw Kruk napisał:

> Ja o zmianach nic nie wiem, ale zauważyłem iż identycznie jest z
> wesnoth.spec tzn. wersja developerska (seria 1.3) wylądowała na HEAD.
Ale ta wersja wesnoth jest tam od dawna... wtedy z tego co kojarzę nie było
jeszcze mowy o nie puszczaniu rzeczy devel na HEAD. I w takim wypadku nie ma
sensu wyrzucać nagle z ftp wersję developerską i zastępować starą
stabilną.... trzeba po prostu odczekać aż wydadzą stable, posłać na builder i
wtedy jak ktoś mi wrzuci znowu devel to będę krzyczał. Podobnie było z
gimp'em który też był długo w wersji rozwojowej ale teraz już jest STABLE i
też będę krzyczał jak ktoś wrzuci unstable.

Tak więc jeśli nie ma żadnego uzasadnionego powodu aby easytag-2.1.3 leżał na
HEAD to przenieś to na DEVEL.

> Podejrzewam, że takich przypadków jest więcej.
Na szczęście coraz mniej.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic