SPECS: easytag.spec - 2.1.3

Jaroslaw Kruk kruk.jaroslaw w gmail.com
Pią, 23 Lis 2007, 13:41:59 CET

23-11-07, Kamil Dziedzic <kamil.listy w klecza.pl> napisał(a):
> Ale ta wersja wesnoth jest tam od dawna... wtedy z tego co kojarzę nie było
> jeszcze mowy o nie puszczaniu rzeczy devel na HEAD. I w takim wypadku nie ma

Nie była od dawna. bo trafiła tam już po tym jak było "ogłoszone" żeby
na HEAD trzymać tylko stabilne wersje. Jak nie wierzysz to sprawdź po
datach:

http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-pl/2006-December/138362.html
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb.cgi/SPECS/wesnoth.spec rev 1.68

pozdrawiam
--
Jarosław Kruk   : jareq w pld-linux.org kruk.jaroslaw w gmail.com
GPG key Id      : 0x78730F33