SPECS: easytag.spec - 2.1.3

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pią, 23 Lis 2007, 15:50:42 CET

Dnia piątek 23 listopad 2007, Jaroslaw Kruk napisał:

> Nie była od dawna.
Dla mnie od dawna bo jak pierwszy raz zainstalowałem TH to już było kilka
wersji na HEAD.

> bo trafiła tam już po tym jak było "ogłoszone" żeby
> na HEAD trzymać tylko stabilne wersje. Jak nie wierzysz to sprawdź po
> datach:

No to gdzie wtedy byłeś jak ktoś to wrzucił? Najwyraźniej nikomu to nie
przeszkadzało to i zostało. Ja teraz nie widzę sensu tego wywalać bo
przewinęło się juz tam z 11 wersji ale oczywiście jak chcesz to załatw tą
sprawę ale nie w tym wątku bo tu mówimy o easytag.

> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-pl/2006-December/138
>362.html
To skoro wiesz to czemu ślesz uparcie na HEAD? To, że ktoś posłał takie
wesnoth to nie znaczy, że wszystko można. Nie ma żadnego uzasadnionego powodu
aby było to na HEAD więc na DEVEL z tym bo za jakiś czas znowu będzie ktoś
narzekał tak jak Ty narzekasz teraz na wesnoth.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic