libxcb [co zrobić by zepsute java-sun działało z nowym libxcb]

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Pią, 23 Lis 2007, 18:37:57 CET

On Friday 23 of November 2007, Tomasz Pala wrote:

> Bo numerek podbity, więc jest ok. Ch* że nie działa, ale jest najnowszy,
> czyli najlepszy.
>
> Normalnie powiedziałbym: przeszkadza - zrób to sam, ale w przypadku gdy
> ktoś psuje (świadomie przenosząc małe gówienko, które psuje duży bardzo
> ważny pakiet), to jednak powinien poczuwać się do naprawienia.

Ty patrzysz z punktu widzenia usera (nieważne co jest zepsute byle tylko
działało), ja z punktu developera (zepsuty jest pakiet java-sun, a nie
libxcb).

Ponieważ mi to nie przeszkadza (robię sobie export... jak potrzebuje) to
czekam aż zrobi to ktoś komu się exportować nie chce.