libxcb [co zrobić by zepsute java-sun działało z nowym libxcb]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 23 Lis 2007, 19:52:32 CET

On Fri, Nov 23, 2007 at 18:37:57 +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Ty patrzysz z punktu widzenia usera (nieważne co jest zepsute byle tylko
> działało), ja z punktu developera (zepsuty jest pakiet java-sun, a nie
> libxcb).

Powtórzę swoje pytania, na które nie udzieliłeś odpowiedzi:

0. czy nowe xcb jest ważniejsze od sprawnej javy?
1. co osiągnięto dzięki wrzuceniu nowego libxcb?
2. Jakie istotne programy wymagały nowej wersji?

Brak odpowiedzi (bo może jakieś usprawiedliwienie przecież jest, nie
zakładam z góry złej woli) będzie argumentem za moją teorią: "nie ważne
czy działa, ważne że numerek wysoki".

> Ponieważ mi to nie przeszkadza (robię sobie export... jak potrzebuje) to
> czekam aż zrobi to ktoś komu się exportować nie chce.

A mi się nie chce poprawiać dziesiątek zrypanych pakietów, szybciej
wyciąga się je z repackage i dodaje do holda.

poldek:/all-avail> llU
[...]
172 packages, 514.9 MB

no, może połowy z tego nie mam potrzeby aktualizować (albo się nie da -
w Th nie ma octave-forge i sporo pakietów z Ac mi wisi przez to), a
reszty... nie chcę i już raczej nie zaktualizuję. Byłoby tego jeszcze
więcej, ale mi się partycja posypała w marcu i części starych pakietów
nie odkopałem.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>