SPECS: easytag.spec - 2.1.3

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Pią, 23 Lis 2007, 19:41:33 CET

On Fri, Nov 23, 2007 at 01:22:39PM +0100, Kamil Dziedzic wrote:
> Wiem dlatego zaznaczyłem w kolejnym poście, że "jeśli nie ma jakiegoś
> uzasadnionego przypadku" to leci na DEVEL. W tym wypadku nie widzę takiego
> ale może kolega wie coś czego ja nie wiem.
Jakbyś przejrzał changelog, to byś zobaczył, że "stabilna" wersja
potrafi w niektórych przypadkach kasować bez ostrzeżenia pliki ("Fixed a
problem when renaming file, by changing the case, that may delete one
file"). Poza tym, lubię jak mi program po polsku pisze, a nie jakąś
polsko-angielską mieszanką.

Gdybyś chciał się jeszcze czepić, że na HEAD jest niestabilna wersja
sterowników do nvidii, to informuję, że tzw. wersja stabilna po pierwsze
nie obsługuje nowych kart, po drugie potrafi zwiesić wszystko na sztywno
przy przełączaniu VT -> X.

Innymi słowy, uważaj, żeby ktoś nie napisał na płocie "dupa".

wolf
--
  Bartek   .
  Taudul   :