SPECS: easytag.spec - 2.1.3

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 26 Lis 2007, 11:30:31 CET

Dnia piątek 23 listopad 2007, Bartosz Taudul napisał:
> On Fri, Nov 23, 2007 at 01:22:39PM +0100, Kamil Dziedzic wrote:
> Jakbyś przejrzał changelog, to byś zobaczył, że "stabilna" wersja
> potrafi w niektórych przypadkach kasować bez ostrzeżenia pliki ("Fixed a
> problem when renaming file, by changing the case, that may delete one
> file"). Poza tym, lubię jak mi program po polsku pisze, a nie jakąś
> polsko-angielską mieszanką.

To miło by było jakbyś napisał w commit logu powód swojego commitu. Wtedy nikt
by się "nie czepiał". Nie było takiej informacji dlatego zapytałem tutaj.
Chyba lepiej jest napisać to raz w commit logu niż żeby potem x osób szukało
w changelogu powodu dlaczego osoba commitująca zdecydowała się na wrzucenie
wersji DEVEL?

> Gdybyś chciał się jeszcze czepić, że na HEAD jest niestabilna wersja
> sterowników do nvidii, to informuję, że tzw. wersja stabilna po pierwsze
> nie obsługuje nowych kart, po drugie potrafi zwiesić wszystko na sztywno
> przy przełączaniu VT -> X.

I tu też mi brakuje info w commit logu DLACZEGO jest tam wersja DEVEL.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic