SPECS: easytag.spec - 2.1.3

Jaroslaw Kruk kruk.jaroslaw w gmail.com
Sob, 24 Lis 2007, 12:52:52 CET

Pawel Golaszewski pisze:
> Poza tym jeżeli to jedyne co masz do zarzucenie to jest drobny błąd, oby
> wszystkie "stabilne" programy miały tylko takie problemy... W czasie gry
> nie napotkałem żadnych problemów.

Ja nie mogę powiedzieć, czy w czasie gry występują jakieś problemy, bo
nie grałem na wersji 1.3.X. Zauważyłem tylko, że się pięknie wykładał
jak chciałem wczytać zapisaną wcześniej grę (z wersji 1.2). Teraz gdy na
szybko chciałem sprawdzić tą wersję, to natrafiłem na błąd, o którym
wspomniałem.

pozdrawiam
--
Jaroslaw Kruk   : jareq w pld-linux.org kruk.jaroslaw w gmail.com
GPG key Id      : 0x78730F33