SPECS: easytag.spec - 2.1.3

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 26 Lis 2007, 11:00:53 CET

Dnia piątek 23 listopad 2007, Pawel Golaszewski napisał:
> Poza tym jeżeli to jedyne co masz do zarzucenie to jest drobny błąd, oby
> wszystkie "stabilne" programy miały tylko takie problemy... W czasie gry
> nie napotkałem żadnych problemów.
Jeśli chodzi o wesnoth to dla mnie są 3 powody dla których nie powinien on był
w wersji 1.3.x trafić na HEAD:
- przy przechodzeniu z wersji na wersję w tej gałęzi sav'y z poprzedniej
wersji bywają nie kompatybilne z wersją nowszą (parę razy zdarzyło mi się, że
się sypią... a też nie sprawdzałem każdej wersji). W lini stable takich
problemów nie miałem.
- gra ma opcję multiplayer, to w tym miejscu gra jest najbardziej narażona na
błędy i exploity które siłą rzeczy pojawiają się w wersjach developerskich,
do tego ciągle zmienia się balans gry co również źle wpływa na rozgrywkę...
po prostu gra multiplayer powinna być stabilna. Do tego wesnoth w naszym
distro staje się nie kompatybilny z wersjami innych distro gdzie się używa
wersji stable przez co jedni nie mogą grać z drugimi.
- developerowie rozwijają ciągle i linię stable i devel... zostawmy im decyzję
a nie decydujmy za nich co jest stable. Zostawmy im decyzję kiedy chcą wydać
finalny produkt.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic