SPECS: easytag.spec - 2.1.3

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 26 Lis 2007, 20:09:17 CET

On Mon, 26 Nov 2007, Kamil Dziedzic wrote:
> Aha... fajnie to jeśli to nie są powody aby nie wrzucać wersji
> developerskich na HEAD to ja nie wiem co nimi jest... nie wtrącam się w
> takim razie więcej tylko sam sobie zbuduje... bo co tam, ze sav'y nie są
> kompatybilne, co tam, że granie w multi to jedno wielkie odkrywanie
> nowych błędów... eot

Ale czemu ty się obrażasz? :D

Owszem, problemy z importem save-ów między wersjami to jest faktycznie
problem i to jest niedopatrzenie osoby, która wrzucała tą wersję na HEAD.
To plus dla ciebie, bo ta osoba powinna była dowiedzieć się czy to stan
tymczasowy, czy tak ma być itp. Jeżeli developerzy się nie interesują
importem między wersjami to jest problem, bo zwlekanie w takim wypadku nic
nie da, a z kolei trzymanie się starej wersji, szczególnie w przypadku
gier, jest mało ciekawe.
Jeżeli developerzy programu deklarują, że to na pewno poprawią - wtedy
należało czekać.

Natomiast co do dwóch pozostałych punktów z twojego poprzedniego posta...
po prostu się nie zgadzam, bo to są obawy bez faktów... Błędy mogą być
równie dobrze w stabilnej jak i w rozwojowej wersji. A podział
stable/devel jest bardzo płynny, developerzy też często są bardzo...
"nieśmiali". Przykład: alpine jest określone jak "early alpha" co jest IMO
całkowitą bzdurą. W najgorszym razie można to określić jako RC...