SPECS: wesnoth.spec

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Wto, 27 Lis 2007, 11:51:49 CET

Dnia wtorek 27 listopad 2007, Patryk Zawadzki napisał:
> Dalej nie widzisz, że to jest uzasadniony przypadek?
Nie widzę. Dalej nie widzę żadnego sensownego argumentu. Wersja 1.2.8 działa u
mnie super. Nigdy nie było problemu z save'ami między wersjami. Nigdy z
serwerem.

A ty dalej nie widzisz, że wersja rozwojowa to wersja ROZWOJOWA? Dalej wolisz
zgrywać mądrzejszego od wszystkich developerów wesnoth? Wystarczy przeczytać
choćby ostatni changelog 1.3.11. Wersja głównie naprawiająca błędy
wprowadzone przez wersję 1.3.10.
EOT na ten temat.

Ja w tym wątku po prostu zapytałem o powód, puszczenia easytag w wersji DEVEL
na HEAD i tyle. Odpowiedź dostałem i jest to uzasadniony przypadek (co prawda
uważam, że można było problem załatwić inaczej np. załatać program w wersji
stable). Nie rozumiem tylko czemu tylko jestem linczowany za to, że grzecznie
zapytałem dlaczego mimo zaleceń RM'a coś DEVEL wylądowało na HEAD. Coś DEVEL
idzie na HEAD wbrew RM'owi to co mam stać i się patrzeć? Zwłaszcza jeśli jest
to aplikacja której używam? Chcę wiedzieć dlaczego tak jest. Wystarczyło w
każdym z tych wypadków napisać w commit logu dlaczego (i wiele osób tak robi)
i byłby spokój... A tak to jestem opieprzany o to, że pytam. Dla mnie w tym
momencie odpowiedź jest jasna - na HEAD może iść co się komu podoba, bez
jakiegokolwiek uzasadnienia... tylko po co tyle piep*** o stabilizacji TH?
EOT na ten temat.

Jedno małe pytanie na przyszłość. Czy w takich wypadkach mogę stworzyć sobie
gałąź STABLE i tam updejtować sobie spokojnie linie stabilne aplikacji?

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic