SPECS: wesnoth.spec

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 27 Lis 2007, 12:18:23 CET

27-11-07, Kamil Dziedzic <kamil.listy w klecza.pl> napisał(a):
> Nie widzę. Dalej nie widzę żadnego sensownego argumentu. Wersja 1.2.8 działa u
> mnie super. Nigdy nie było problemu z save'ami między wersjami. Nigdy z
> serwerem.
>
> A ty dalej nie widzisz, że wersja rozwojowa to wersja ROZWOJOWA? Dalej wolisz
> zgrywać mądrzejszego od wszystkich developerów wesnoth? Wystarczy przeczytać
> choćby ostatni changelog 1.3.11. Wersja głównie naprawiająca błędy
> wprowadzone przez wersję 1.3.10.
> EOT na ten temat.
>
> Ja w tym wątku po prostu zapytałem o powód, puszczenia easytag w wersji DEVEL
> [...]

Mozesz, mozesz nawet zrobic tag/branch arvenil_STABLE albo jakis inny,
w sumie jka Ci sie podoba byleby nie auto-* i jeszcze pare innych
przypadkow. Z drugiej strony nie widze jednak sensu skoro na HEAD jest
wersja stable i tak powinno zostac do czasu az 1.3.x zostanie
oznaczone jako stable. Ale takie tagowanie moze miec tez swoje plusy
jesli branchowac bedziesz wszystko lacznie z patchami i .desktopami.
Bo latwo bedzie przebudowywac sobie paczke na podstawie taga.