SPECS: tintin.spec - kill redundand BR

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 27 Lis 2007, 18:52:16 CET

On Tue, Nov 27, 2007 at 06:13:19PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Chyba zapomniales juz o problemach z kompatybilnoscia glibc pomiedzy Ra i
> Ac. A seda statycznego to chyba u nas nie bylo...

Khem?

$ ./sed --version
GNU sed version 3.02

Copyright (C) 1998 Free Software Foundation, Inc.
This is free software; see the source for copying conditions.  There is NO
warranty; not even for MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE,
to the extent permitted by law.

glibc 2.7 rocznik 2007, sed 3.02 prosto z ra/i386, rocznik 2002.

Problemy są ze _statycznie_ zlinkowanymi binarkami korzystającymi
z dynamicznie wczytywanych modułów (w szczególności NSS).

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/