SPECS: tintin.spec - kill redundand BR

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 27 Lis 2007, 19:12:53 CET

On Tue, Nov 27, 2007 at 03:10:25PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> A znasz kogoś, kto ma coś starszego jeszcze?

Osobiście nie, ale ciągle wyskakują na usenecie różne misie szukające
informacji, jak skonfigurować coś na Ra.

A mając system uaktualniany, a nie reinstalowany wcale nie tak trudno
utrzymać starego seda - wystarczy nie budować samemu pakietów (nie wiem
czy cokolwiek wymaga seda 4.0 do instalacji).

U siebie znalazłem jeszcze jeden pakiet z 1998 roku.

> Jak dla mnie to można tamto
> jedno BR podnieść do >= 4.0 i powiedzieć, że całe PLD oficjalnie nie
> wspiera zabytków

Zależność w rpm-build można podnieść, ale potem trzeba jakoś określić,
które rpm-build obowiązuje. Per spec - to się równa zamianie BR sed 4.0
na BR rpm-build >= ... tylko ile? Szczególnie, że teraz jest bajzel
i 4 aktywne branche (czy nawet 5, nie wiem czego Ti używa).
Globalnie? Nie ma metody.
Już prościej to BR: sed 4.0 pisać. Może to odzwyczai niektórych od
nadużywania niestandardowego "sed -i" ;>

BTW, podstawowy zestaw wymaganych pakietów nie był uaktualniany od
czasów Ra, nawet dla makr dodanych kilka lat temu dodaje się BR.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/