[AC] rc-scripts-0.4.1.13-1 i szyfrowane wolumeny LVM/MD

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Śro, 28 Lis 2007, 11:07:53 CET

On Tue, Nov 27, 2007 at 10:26:46PM +0000, Pepe wrote:
> Osobiście mam sytuację w której szyfrowany jest wolumen LVM na którym
> jest /home/users.
>
> W załączniku patch zmieniający miejsce uruchamiania szyfrowania (oraz
> swap), następuje to po uruchomieniu LVM/RAID. Podczas zamykania systemu
> najpierw wykonywane jest wyłączenie szyfrowania a następnie wyłącznie
> LVM/RAID.

A co w przypadku, gdy szyfrowany jest fizyczny wolumen, a dopiero na tym jest
postawiony LVM? Ja używam takiej właśnie konfiguracji (ale i tak nie
wykorzystując tego co jest w rc-scripts, bo szyfrowane mam całe /, a więc
wszystko startuje już w initramfs).

Poprawka, która poprawia jedną konfigurację psując inną (która dotychczas
działała) jest IMHO nie do przyjęcia.

Pozdrowienia,
        Jacek