kernel i paczki okolokernelowe.

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 29 Lis 2007, 10:05:18 CET

Ja wiem ze to nie jest takie proste, ale ...

czy mozna zrobic tak, zeby po zbudowaniu kernela i po jego update na
builderach jednym zleceniem puszczac  budowanie paczek ze
sterownikami ??

Ja chetnie uzywal bym kernela z test i jak by cos bylo nie tak to bym
zgłaszał, ale jak nie ma innych paczek, to ... kicha.

wczoraj prosilem o zbudowanie sterownika do spca5xxx i super ktoś go
puscił na buildery, ale pół godziny pozniej na buildery poszedl rownież
nowy kernel. Bardzo się cieszę ze moge użyć kernela z release -1 bo tam
jest fglrx, nvidia i spca5 ktorych uzywam na codzien ale juz -2 nie moge
tylko musze poczekac az ktos pusci to na buildery.

Tak, mam swój builder, ale ...

Czy nie latwiej bylo by w repo zrobic plik z lista paczek do zbudowania
i jednym polecenim wyslac zlecenie na zbudowanie kilku najczesciej
uzywanych przez ludzi paczek ze sterownikami ??

TiweK