kernel i paczki okolokernelowe.

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 29 Lis 2007, 12:55:20 CET

Dnia czwartek, 29 listopada 2007, Tomasz Witek napisał:
[...]
> wczoraj prosilem o zbudowanie sterownika do spca5xxx i super ktoś go
> puscił na buildery, ale pół godziny pozniej na buildery poszedl rownież
> nowy kernel. Bardzo się cieszę ze moge użyć kernela z release -1 bo tam
> jest fglrx, nvidia i spca5 ktorych uzywam na codzien ale juz -2 nie moge
> tylko musze poczekac az ktos pusci to na buildery.

Ja jeszcze poproszę VMware-player --without userspace :-)

Ale prawda jest taka, że byłoby tego zbyt dużo - ja chcę nvidii i Vmware, ty
do tego fglrx i spca5xxx, ktoś inny jeszcze czegoś innego i robi się tego
bardzo dużo. A co jeśli akurat któryś pakiet się nie zbuduje na nowym
kernelu?

Nie, żebym był przeciw - fajnie by było móc zainstalować wszystko co
potrzeba z ftp i spokój. Tylko domyślam się, że to nie jest takie proste.