SPECS: tintin.spec - kill redundand BR

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 30 Lis 2007, 07:24:26 CET

On Wed, Nov 28, 2007 at 12:34:30AM +0100, Tomasz Pala wrote:
> On Tue, Nov 27, 2007 at 19:12:53 +0100, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> A nie łatwiej w samym rpm dać C: sed < 4.0? Skoro nie supportujemy, to
> nie, a rpma cośtam zawsze pociągnie.

Po wydzieleniu makr - wcale nie takie pewne.

Ale stwierdzam, że kara za użycie niestandardowej składni musi być.
Podobnie jak BR: gawk jeśli pakiet wymaga GNU awka.

> Ja nie mam tego problemu, preferuję perl -i ;)

Niestety jest to większa kobyła i co gorsza zwraca 0 nawet jeśli nie ma
pliku.
Choć perl jest częściej wymagany (np. automake'a wymaga ok 30% speców,
seda 4.0 niecałe 6%).

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/