SPECS: tintin.spec - kill redundand BR

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 28 Lis 2007, 00:34:30 CET

On Tue, Nov 27, 2007 at 19:12:53 +0100, Jakub Bogusz wrote:

> A mając system uaktualniany, a nie reinstalowany wcale nie tak trudno
> utrzymać starego seda - wystarczy nie budować samemu pakietów (nie wiem
> czy cokolwiek wymaga seda 4.0 do instalacji).

To samo pisałem Andrzejowi - ja swoich systemów nigdy nie reinstaluję, a
parę lat temu straciłem nawyk upgrade *. W tym momencie od cholery
rzeczy mi się nie buduje, dopóki czegoś nie zaktualizuję (i dopiero
tam-gdzieś pojawia się brakujące R czy C).

> U siebie znalazłem jeszcze jeden pakiet z 1998 roku.

Ja pakietów tak starych nie mam, 10.08.2002 to najdalej :) Chociaż
najstarszy stworzony katalog ma mtime 11.02.2002 (a pliki to nawet z
31.12.1979, ale to w tarballach takie przyszło).

> Zależność w rpm-build można podnieść, ale potem trzeba jakoś określić,
> które rpm-build obowiązuje. Per spec - to się równa zamianie BR sed 4.0
> na BR rpm-build >= ... tylko ile? Szczególnie, że teraz jest bajzel

A nie łatwiej w samym rpm dać C: sed < 4.0? Skoro nie supportujemy, to
nie, a rpma cośtam zawsze pociągnie.

> Już prościej to BR: sed 4.0 pisać. Może to odzwyczai niektórych od
> nadużywania niestandardowego "sed -i" ;>

Ja nie mam tego problemu, preferuję perl -i ;)

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>