kernel i paczki okolokernelowe.

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 30 Lis 2007, 13:19:42 CET

30-11-07, Łukasz Maśko <ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał(a):
> Dnia piątek, 30 listopada 2007, Łukasz Maśko napisał:
> [...]
> Mam na myśli nvidia-legacy2. Sorry za zaśmiecanie.

Popadliście w euforię podawania nazw paczek jakie sobie życzycie do
(zaznaczam) *automagicznego* przebudowania w przypadku wystąpienia
nowego kernela, ale czy któryś z Was w ogóle podjął się napisania
takiego "bajeru"? Może najpierw pomyślmy jakie są trudności w
implementacji czegoś takiego, a potem spisujmy nasze "wishlist" co?
Z mojej wiedzy nt automatyki wynikają jak na razie następujące pytania:
1. Kto będzie podbijał rel w tych pakietach? Automat? No to już mamy
pierwszą małej komplikacji trudność, bo na jakiej podstawie automat
będzie wiedział czy podbijać czy nie? Ja pomysł mam, ale na razie
milcze.
2. Co jak paczka się nie zbuduje? A zakładam, że często ten przypadek
będzie występował bo seria kernela 2.6.x ma to do siebie, że z każdzm
releasem jest innowacyjna. Automat tego nie zrobi, a wytłumaczenie, że
wtedy paczka najwyźej nie trafi na FTP nie przyjmuję do wiadomości bo
równie dobrze możemy sobie ten pomysł podarować.

No i najważniejsze pytanie niezwiązane z automatyką:
3. Czy pomysłodawca to wdroży czy jest to na zasadzie "samo sie zrobi"?

Bo jak tak (tzn. samo sie zrobi) to Wy tu sobie piszcie waszą
wishliste a ja oznaczę sobie ten temat jako spam :)