kernel i paczki okolokernelowe.

Pią, 30 Lis 2007, 13:41:18 CET

On Friday 30 of November 2007, Bartosz Świątek wrote:

> Popadliście w euforię podawania nazw paczek jakie sobie życzycie do
> (zaznaczam) *automagicznego* przebudowania w przypadku wystąpienia
> nowego kernela, ale czy któryś z Was w ogóle podjął się napisania
> takiego "bajeru"? Może najpierw pomyślmy jakie są trudności w
> implementacji czegoś takiego, a potem spisujmy nasze "wishlist" co?
Chyba nie ma potrzeby implementowania czegolwiek ?
Wystarczy "zasada" że puszczając kernel puszaczmy potem liste pakietów
okołokoernelowych.
Lista na wiki/ per gałaź PLD ?

> Z mojej wiedzy nt automatyki wynikają jak na razie następujące pytania:
> 1. Kto będzie podbijał rel w tych pakietach? Automat?
Piszemy o test. Trzeba zmieniać rel pakietów ?
Kernelowe rzeczy będą miały i tak inny numer z racji zmiany zmiany kernela.

> 2. Co jak paczka się nie zbuduje?
Odpowiedź padła w wątku i w skrócie brzmi: nic.

> 3. Czy pomysłodawca to wdroży czy jest to na zasadzie "samo sie zrobi"?
Listy specow okolokernelowych zrobia sami zainteresowani ...

--
Mateusz Korniak