Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 1 Paź 2007, 10:12:14 CEST

On Mon, 01 October 2007 08:34:37 +0200, Daniel Mróz wrote:

[...]

> Nie mówię tutaj o pogoni za numerkami, ale o pogoni za nowymi,
> bardzo użytecznymi ficzerami. Oczywiście, można sobie przebudować ze SPECa
> dla Th, ale np. w moim przypadku (nie przelazłem jeszcze na Th) wiąże się to
> z edycją SPECa i zamianie "Req: python >= 1:2.5" -> "Req: python >=
> 1:2.4", "Req: xorg-duperszmity" -> "Req: X11-devel" itp., a userzy
> niekoniecznie muszą wiedzieć jak to zrobić żeby nie popsuć o kombinowaniu z
> zależnościami nie wspominając.

Bo userzy nie muszą tego wiedzieć. Po prostu używają Th zamiast kombinować.
Tak to już jest, że niektórzy chcą używać Th (i używają), a inni z kolei
chcą sobie pomarudzić (i marudzą). Ot życie, życie... :-)

> Ti może być tutaj bardzo dobrym rozwiązaniem o ile będzie dostępny także w
> postaci działających snapshotów w instalatorem[1] (szary użytkownik nie wie
> co to chroot).

Niech no tylko spojrzę w moją szklaną kulę... Ci co będą chcieli używać Ti,
to będą używać Ti, a ci co będą chcieli marudzić, to będą marudzić? :-)

> (ten post służy jedynie wygenerowaniu ruchu na liście aby nikt sie nie
> skarżył, że mało maili się przewija przez grupę)

A mój w ogóle niczemu nie służy, urlop mam... :-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                                       Ja nie myślę... Ja kompiluję...