Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 1 Paź 2007, 10:47:19 CEST

On Mon, Oct 01, 2007 at 08:39:12 +0200, Daniel Mróz wrote:

> Tak się beszczelnie wepnę w wątek. Przydałaby się jakaś ogólnie dostępna
> instrukcja, jakieś "Ac to Th for Dummies" czy "Jak Se Podbić Wersję Distro
> Żeby Banglała". Podejrzewam, że jak narazie dużo ludzi kojarzy taką

1. skopiuj bezczelnie w bezpieczne miejsce binarki i liby wget, openssl, rpm.
2. kasuj często i gęsto /var/lib/rpm/__db.*
3. jak problemów nie rozwiąże 2, używaj 1.

Ja jeszcze robię sobie kopię /lib i instaluję jakiegoś statycznego
shella, ale jeszcze nigdy nie były potrzebne przy Ac->Th (w innych
przypadkach owszem, raz jak doszedł TLS, drugi serwer athlon->adm64).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>