Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Łukasz Chrustek Lukasz.Chrustek w ghnet.pl
Pon, 1 Paź 2007, 09:37:31 CEST

Witam

> Tak się beszczelnie wepnę w wątek. Przydałaby się jakaś ogólnie dostępna
> instrukcja, jakieś "Ac to Th for Dummies" czy "Jak Se Podbić Wersję Distro
> Żeby Banglała". Podejrzewam, że jak narazie dużo ludzi kojarzy taką
> aktualizację z problemami i rozwalonym systemem nie do naprawienia.

Oj tak tak.. Po tym jak z gotarem poniszczyłem sobie skutecznie pół
systemu przy upgrade z ac do th, nie mając możliwości skorzystania z
cd-romu w laptopie (uszkodzony) oraz nie posiadając żadnego live'a pod
ręką (co i tak przy pierwszym problemie nie miało znaczenia :)),
restart kompa to była moment dla twardego człowieka... Na szczęście
wstał i szybciutko po "psuciu" gotara zrobiłem sobie pół-downgrade do
AC i teraz mam ni to psa ni wydrę, nie to TH nie to AC (z naciskiem na
AC). No cóż, ja za pewne poczekam jeszcze chwilę z pełnym upgradem :).

--
Pozdrawiam,
skidooo