Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 1 Paź 2007, 14:58:31 CEST

Dnia 01-10-2007, Pn o godzinie 08:34 +0200, Daniel Mróz pisze:
> Oczywiście, można sobie przebudować ze SPECa
> dla Th, ale np. w moim przypadku (nie przelazłem jeszcze na Th) wiąże się to
> z edycją SPECa i zamianie "Req: python >= 1:2.5" -> "Req: python >=
> 1:2.4", "Req: xorg-duperszmity" -> "Req: X11-devel" itp., a userzy
> niekoniecznie muszą wiedzieć jak to zrobić żeby nie popsuć o kombinowaniu z
> zależnościami nie wspominając.

I tu jest pies pogrzebany! (że mi się tak staropolszczyzny
zachciało ;p). Te wymagania są chore -- rozumiem GNOME czy KDE, ale
wszystko nagle wymaga najnowszych wersji systemu i to jest strasznie
upierdliwe przy próbie trzymania się na desktopie trochę dalej, niż th.

Let's face it -- th nie nadaje się na przeciętny niepoligonowy komputer
(myślmy czysty upgrade i czyste działanie po nim raz na tydzień). A
takie śrubowanie zależności tylko psuje krew w żyłach a nie daje
rezultatu.

Cz w rny