Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 1 Paź 2007, 08:39:12 CEST

On Sunday 30 of September 2007, Tomasz Pala wrote:
> Po upgradzie glibca i rpma (AFAIR glibc z --nodeps, inaczej nie szło)
> nie było brakujacych zależności, ale poldek miał undefined symbols.
Tak się beszczelnie wepnę w wątek. Przydałaby się jakaś ogólnie dostępna
instrukcja, jakieś "Ac to Th for Dummies" czy "Jak Se Podbić Wersję Distro
Żeby Banglała". Podejrzewam, że jak narazie dużo ludzi kojarzy taką
aktualizację z problemami i rozwalonym systemem nie do naprawienia.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn