tofrodos - mój pierwszy spec.

Paweł Zuzelski z w grabina.waw.pl
Pon, 15 Paź 2007, 19:45:37 CEST

On Monday 15 October 2007 09:26:07 Rafał Cygnarowski wrote:
> A czym się to różni do unix2dos i dos2unix? Bo z opisu wynika, że robi
> dokładnie to samo.

Owszem, robi dokładnie to samo. Tofrodos to takie moje przyzwyczajenie ze
Slackware'a. Pomyślałem, że skoro i tak za każdym razem instaluję ze źródeł
ten program, to fajnie by było, jakby było w paczce.

Te programy różnią się drobiazgami. tofrodos ma kilka opcji więcej.

A poza tym od czegoś trzeba zacząć. To wyglądało na stosunkowo proste zadanie
na początek (-:

--
Pozdrawiam,
Paweł Zuzelski