SPECS (DEVEL): opera.spec - up to 1629 snap

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Wto, 16 Paź 2007, 21:50:54 CEST

On Tuesday 16 of October 2007, kaneda w bohater.net wrote:

> Zalaczam licencje jak ktos ma ochote poczytac, ale mam jedno ALE.
>
> Jesli ktos korzysta z wersji Alfa [jak ta] pod Linuxa i je testuje i jest
> w stanie polecic [czytaj, akceptowac to nawet do PLD 4.0] to w moim
> skromnym mniemaniu (testuje Opery pod Linuxa odkad pamietam)] jest to
> wariat. I oczywiscie bez obrazy, rozumiem ze to nie do AC tylko DEVEL ale
> co ja tam bede mowil moze faktycznie ktos ma ochote byc DEVEL ;]
> Tak czy siak zalaczam wiec tylko licencje prosze nie czytac tego co na
> gorze w takim razie.

ankryemu chodziło o to, że automatycznie distfiles zassają źródła po
commitnięciu speca, a tym samym zaczniemy pliki redystrybuować przez
distfiles.

Nikt opery z DEVEL do distro nie pcha.