SPECS (DEVEL): opera.spec - up to 1629 snap

Wto, 16 Paź 2007, 22:10:28 CEST

kaneda w bohater.net wrote:
> [...]

Wyciales to, co w tym przypadku istotne: zmiane Source#-md5.

> Zalaczam licencje jak ktos ma ochote poczytac, ale mam jedno ALE.

Widzisz w niej cos o zgodzie na redystrybucje? Ja nie widze. A jesli
explicite nie mamy zgody, to redystrybuowac nie mozemy.

Czyli zmiana na NoSource#-md5 i rm z distfiles ?
Czy ktos(tm) ma informacje o jakiejs innej licencji, ktora PLD dotyczy ?

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36