[SPEC]evince-gtk i w ogóle gtk

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Sob, 20 Paź 2007, 11:24:09 CEST

Dnia 19-10-2007, Pt o godzinie 20:52 +0200, Piotr Grymkowski pisze:

> Czy u was też po przebudowaniu evice-gtk, evice wymaga gnome-vfs?

Tak -- zgodnie z tym, co wyczytałem gdzieś tam w okół evince, wynika, że
twórcy gotowi są utrzymywać łatę odchudzającą evince z *części*
zależności GNOME-owych, ale VFS chcą zostawić, gdyż uważają, że zabranie
tego znacznie pogorszyło by użyteczność programu.

> Druga sprawa czy po upgradzie gtk+2-2.12.2 ciągle się wiesza xfce?

Ja chyba miałem 2.12.0, ale też tak było, nawet gdzieś na grupie o tym
pisałem.

Zdrawiam,
Cz w rny