[SPEC]evince-gtk i w ogóle gtk

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Sob, 20 Paź 2007, 12:29:01 CEST

On Sat, 20 Oct 2007 11:24:09 +0200
Cezary Krzyzanowski <dhubleizh w o2.pl> wrote:
> Tak -- zgodnie z tym, co wyczytałem gdzieś tam w okół evince, wynika, że
> twórcy gotowi są utrzymywać łatę odchudzającą evince z *części*
> zależności GNOME-owych, ale VFS chcą zostawić, gdyż uważają, że zabranie
> tego znacznie pogorszyło by użyteczność programu.

No to kaszanka...

> Ja chyba miałem 2.12.0, ale też tak było, nawet gdzieś na grupie o tym
> pisałem.
No wiem bo sam zmieniałem. Spróbowałem u siebie zainstalować na kvm i
działa bez żadnych problemów nowe gtk. Zainstalowałem na desktopie i co
jakiś czas jest zwiecha. Teraz tylko nie wiem czy to jeszcze wina gtk czy
już czegoś innego. Stąd moje pytanie.

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski