[SPEC]evince-gtk i w ogóle gtk

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Nie, 21 Paź 2007, 12:22:46 CEST

Dnia 20-10-2007, So o godzinie 12:29 +0200, Piotr Grymkowski pisze:

> No to kaszanka...

[czarny w kacper ~/rpm/RPMS]$ rpm -q --requires gnome-vfs2
/bin/sh
/bin/sh
GConf2
ORBit2 >= 1:2.14.9
gnome-vfs2-libs = 2.20.0-1
libacl.so.1
libacl.so.1(ACL_1.0)
libavahi-client.so.3
libavahi-common.so.3
libbz2.so.1
libc.so.6
libc.so.6(GLIBC_2.0)
libc.so.6(GLIBC_2.1)
libc.so.6(GLIBC_2.1.2)
libc.so.6(GLIBC_2.1.3)
libc.so.6(GLIBC_2.2)
libc.so.6(GLIBC_2.3)
libc.so.6(GLIBC_2.3.3)
libdbus-1.so.3
libdbus-glib-1.so.2
libfam.so.0
libgconf-2.so.4
libglib-2.0.so.0
libgnomevfs-2.so.0
libgobject-2.0.so.0
libgssapi_krb5.so.2
libgssapi_krb5.so.2(gssapi_krb5_2_MIT)
libgthread-2.0.so.0
libhal-storage.so.1
libhal.so.1
libpthread.so.0
libpthread.so.0(GLIBC_2.0)
libpthread.so.0(GLIBC_2.2)
libselinux.so.1
libsmbclient.so.0
libxml2.so.2
libz.so.1
rtld(GNU_HASH)
shared-mime-info >= 0.18
rpmlib(PayloadIsLzma) <= 4.4.6-1

Hm -- mozna by sprobwac wywalic zaleznosci od ORBit-a i GConf-a i
mysle, ze byloby juz znosnie. Od gliba raczej nie da sie wysfobodzic.
Ale takie gnome-vfs2-gtk? Czy cus takiego? Poza tym, powoli idzie gfs,
ktory ma zastapic gnome-vfs.

Po takich manipulacjach tym bardziej bedzie sie oplacalo robicz pakiety foo-gtk.

Cz w rny