pady xfce4

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Śro, 24 Paź 2007, 19:10:04 CEST

On Wed, 10 Oct 2007 23:43:44 +0200
Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> wrote:

> nomd5 (i kiedyś chyba nodigest używałem)
Dzięki wielkie :)
To teraz znowu mi się zachciało upgradnąć sobie TH do tego co jest w test.
I generalnie moje xfce4 nie chce się zrebootować, haltnąć. Problem leży w
halu. A mianowicie:

WARNING **: xfsm-shutdown-helper.c:176: Failed to contact HAL:
org.freedesktop.hal.power-management.reboot no <-- (action, result)

Doszedłem do wniosku że niby winny jest policykit... ale nie jestem pewien
bo nie mam czasu grzebać bo terminy gonią...

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski