pady xfce4

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 24 Paź 2007, 22:54:34 CEST

24-10-07, Piotr Grymkowski <grym3k w o2.pl> napisał(a):
> WARNING **: xfsm-shutdown-helper.c:176: Failed to contact HAL:
> org.freedesktop.hal.power-management.reboot no <-- (action, result)
>
> Doszedłem do wniosku że niby winny jest policykit... ale nie jestem pewien
> bo nie mam czasu grzebać bo terminy gonią...

PolicyKit pyta się ConsoleKit, czy dany proces ma prawo zrobić foo,
ConsoleKit sprawdza, do której sesji należy proces i... no właśnie.
GDM w PLD nie potrafi rozpocząć sesji. Zdycha na próbie połączenia z
D-Busem, jeszcze zanim połączy się z CK. Pisałem o tym, otworzyłem
nawet bug dla gdm, ale odzewu tam tak samo dużo, jak na listach PLD.

--
Patryk Zawadzki
Generated Content