[Ac] problem z librsvg

Krzysztof Kowalczyk kkowalcz w o2.pl
Śro, 31 Paź 2007, 17:47:41 CET

Stawiałem dziś system od zera i natknąłem się na następujący błąd: przy instalacji Gnome poldek wypluwa błąd (przy pakiecie librsvg-2.14.3-3):

/var/tmp/rpm-tmp.56332[4]: cannot create /etc/gtk-2.0/gdk-pixbuf.loaders: No such file or directory
błąd: %postun(librsvg-2.14.3-3.athlon) skryptlet nie powiódł się, status wyjścia 1

Zajrzałem do /etc i zauważyłem, że jest tam katalog gtk-2.0.athlon a nie gtk-2.0. Zapewne błąd ten jest związany z niedawnym przebudowaniem kilkunastu pakietów wchodzących w skład Gnome, w tym GTK+2. Niestety nie znam się na tym zbyt dobrze, dlatego proszę developerów o przebudowanie tego pakietu.

pozdrawiam