[Ac] problem z librsvg

Śro, 31 Paź 2007, 18:40:09 CET

=?UTF-8?Q?Krzysztof_Kowalczyk?= wrote:

> Stawiałem dziś system od zera i natknąłem się na następujący błąd: przy instalacji Gnome poldek wypluwa błąd (przy pakiecie librsvg-2.14.3-3):
>
> /var/tmp/rpm-tmp.56332[4]: cannot create /etc/gtk-2.0/gdk-pixbuf.loaders: No such file or directory
> błąd: %postun(librsvg-2.14.3-3.athlon) skryptlet nie powiódł się, status wyjścia 1
>
> Zajrzałem do /etc i zauważyłem, że jest tam katalog gtk-2.0.athlon a nie gtk-2.0. Zapewne błąd ten jest związany z niedawnym przebudowaniem kilkunastu pakietów wchodzących w skład Gnome, w tym GTK+2. Niestety nie znam się na tym zbyt dobrze, dlatego proszę developerów o przebudowanie tego pakietu.

Jak widac jest to blad w starym pakiecie, ktory wlasnie wyinstalowywujesz.
Widocznie nikt nie przewidzial, ze sie sciezka kiedys zmieni.
Mysle, ze na poprawianie tego starego pakietu nikogo nie namowisz.
Zostaje ci
     rpm -e --noscripts
(jesli ten stary pakiet zostal, w co watpie)

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36