Re: [Ac] problem z librsvg

Krzysztof Kowalczyk kkowalcz w o2.pl
Śro, 31 Paź 2007, 19:25:56 CET

Dnia 31 października 2007 18:40 Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> napisał(a):

> Jak widac jest to blad w starym pakiecie, ktory wlasnie wyinstalowywujesz.
> Widocznie nikt nie przewidzial, ze sie sciezka kiedys zmieni.
> Mysle, ze na poprawianie tego starego pakietu nikogo nie namowisz.

Problem wyskakuje mi przy instalacji tego pakietu (on się instaluje wraz z zależnościami gnome), a nie przy odinstalowywaniu. Błąd ten powoduje że potem w gnome są problemy z wyświetlaniem niektórych grafik. Trochę mnie dziwi, że ktoś, kto przebudowywał gtk+2 i inne gnome'owe pakiety nie przebudował też i tego. Tak, tak, wiem, że narzekam, wiem że usłyszę zaraz "to se zbuduj sam". Poprawiłbym speca i przebudowałbym, gdybym potrafił.

pozdrawiam