Buildery AC - co z nimi jest? Prognozy dot. AC 2.1.

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 2 Wrz 2007, 21:42:19 CEST

Dnia niedziela, 2 września 2007, Krystian Tomczyk napisał:
> 1. A to cię spotkało w th czy th-test? Ktoś pisał, że th-test to dawne
> ready, a dawne ready to była ZTCP poczekalnia na zależności...
W TH (main, th, czy jak tam zwą) jest kernel 2.6.21.7 i nigdzie nie widzę
modułu nvidii do tej wersji (nawet w th-ready czy th-test)... ale tak jak
mówię, moze ślepy jestem.

> 2. Co ma brak modułu do stabilności? Nie ma modułu to się na nim nie
> wyłoży ;)
To, że sobie systemu nie zainstaluje. Mówię o stabilności TH a nie o samym
działaniu systemu. Przepraszam jeśli się źle wyraziłem.

I uprzedzając głupie odpowiedzi:
- nie będę instalował desktopa na innym module
- nie, to jest desktop więc mnie nie interesuje konsola tekstowa
- nie, na desktopie dla mnie "system" to też "okienka"
- nie, nie chodzi o to, że sobie mogę sam zbudować
- nie, nie, nie;)

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic