Buildery AC - co z nimi jest? Prognozy dot. AC 2.1.

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 2 Wrz 2007, 21:22:07 CEST

Dnia 02-09-2007, N o godzinie 20:54 +0200, Kamil Dziedzic napisał(a):
> A propo jeszcze "stabilności" TH.
> Gdzie do licha jest moduł nvidii dla aktualnego kernela?
> Pół roku minęło od mojej poprzedniej instalacji TH od zera a tu znowu klapa
> jak i wtedy na poziomie instalacji kernela... no ok teraz modułu.
>
> Jak "stabilność" ma polegać na słaniu do main byle czego bez patrzenia czy
> zależne rzeczy są przebudowane (bo przecież jak sobie ktoś chce to sobie
> przebuduje) to ja dziękuję.

1. A to cię spotkało w th czy th-test? Ktoś pisał, że th-test to dawne
ready, a dawne ready to była ZTCP poczekalnia na zależności...
2. Co ma brak modułu do stabilności? Nie ma modułu to się na nim nie
wyłoży ;)
--
Pozdrawiam
Krystian T.