Buildery AC - co z nimi jest? Prognozy dot. AC 2.1.

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Nie, 2 Wrz 2007, 21:53:34 CEST

On Sunday 02 of September 2007, Kamil Dziedzic wrote:

> To, że ja mogę (o ile mam czas, możliwości i umiejętności) posiedzieć i
> podłubać nie zmieni faktu, że ktoś od tak śle sobie do main nowego kernela,
> usuwa starego i ma gdzieś innych. Przecież tego nie cofnę, prawda?
> No bez przesady. Tak chwalicie stabilność TH a tu nawet systemu nie można
> normalnie zainstalować.
>
> No sorry ale chyba to powinno polecieć do test/ready i czekać aż zostanie
> reszta zbudowana.

2.6.21.7 pojawiło się miesiąc temu - od tamtej pory NIKT się o nvidię nie
zatroszczył. Można by czekać długo... W każdym razie w przyszłości postaram
się nie zrobić takiego ruchu jak przeniesienie kernela bez kompletu
zależności.

> Albo chociaż zostawić stary kernel.

Dorób opcję Attica do automatyki to tak się będzie działo.

> A tu pełna samowolka
> i gadanie, że AC jest be, TH jest super i w ogóle nie ma różnic w
> stabilności TH a AC.

Tu bardziej pasuje "kompletność zależności"  niż "stabilność".

> Ech... wiem, że najłatwiej narzekać ale cóż ja maluczki mogę innego zrobić?

Podbić rel, puścić do test pakiet (jak nie masz uprawnień to nie problem je
uzyskać), jak się zbuduje mailnąć np. mnie, że to i to jest ok i, że można
puścić do ready i przenieść do main.

> Marudzę bo po prostu chcę aby w końcu w TH ktoś zadziałał i żeby pilnował
> aby nie było takich "niespodzianek".

Zgłaszasz się na ochotnika? 8-)

> Zaczyna mi bardzo brakować czasów z
> przed roku/dwóch kiedy to AC było stabilne i na bieżąco rozwijane. Teraz
> albo starocie(i to nie tylko programy ale i ze sprzętem problem) albo
> unstable.

To się nazywa deficyt chętnych do pracy.