Buildery AC - co z nimi jest? Prognozy dot. AC 2.1.

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 3 Wrz 2007, 10:48:29 CEST

Dnia niedziela, 2 września 2007, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> 2.6.21.7 pojawiło się miesiąc temu - od tamtej pory NIKT się o nvidię nie
> zatroszczył. Można by czekać długo... W każdym razie w przyszłości postaram
> się nie zrobić takiego ruchu jak przeniesienie kernela bez kompletu
> zależności.

IMO nie ma znaczenia kto to posłał (nawet nie
patrzyłem). I nie chodzi o to aby wytykać palcami, że to ta i ta osoba.
Bardziej mi chodzi o to aby było jasno powiedziane, że robi się
TH stable i że ktoś pilnuje aby nie robić takich niespodzianek.

> Dorób opcję Attica do automatyki to tak się będzie działo.

Jakbym wiedział o co chodzi to może bym i dorobił;)
A tak szczerze to ja tam tylko mogę spece uaktualnić itp. i raczej niesetety
większego pożytku ze mnie nie będzie.

> Podbić rel, puścić do test pakiet (jak nie masz uprawnień to nie problem je
> uzyskać), jak się zbuduje mailnąć np. mnie, że to i to jest ok i, że można
> puścić do ready i przenieść do main.

Póki co pogadałem koło soboty z !stbr na ircu ale dalej nikt nie zaakceptował
mi test-builda;( Tak więc uprawnieniem do słania na test nie pogardzę:D

:(

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic