[Ti] (no subject)

Daniel Dominik Rudnicki sardzent w o2.pl
Pon, 3 Wrz 2007, 19:32:52 CEST

Monday 03 September 2007 19:01:59 Robert Tomasik napisał(a):

> A mnie interesuje, czy to było z kimkolwiek uzgadniane, czy tak po prostu
> człowiek wymyślił sobie i zrobił.
> Jak dla mnie to ani pomysł ani wykonanie bez wcześniejszych
> uzgodnień/dyskusji nie są dobre.

hmmm mam odmienne zdanie ... przeciez pld nie jest niczyja wlasnoscia, nie ma
osobowosci prawnej, kazdy moze robic co chce i na co ma ochote ... to byla,
jest(??) idea pld, robta co chceta

kwestia ustalen, dyskusji ... dlaczego jesli czlowiek ma ochote to niech
robi , nie wiem czy buildery nudza sie ale jesli tak jest to jeszcze nich ma
dostep byleby automatyki nie psul ... nam pozostaje jedynie wyrazic zal ze
nieco mniej czasu poswieci na rozwoj glownej linii

nie popadajmy w skrajnosci :)