[Ti] (no subject)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 3 Wrz 2007, 19:33:19 CEST

Dnia poniedziałek, 3 września 2007, Robert Tomasik napisał:
> A mnie interesuje, czy to było z kimkolwiek uzgadniane, czy tak po prostu
> człowiek wymyślił sobie i zrobił.

A z kim konkretnie miał to uzgadniać? Kto konkretnie miałby mu coś nakazać,
albo czegoś zabronić (poza właścicielami systemów, z których korzysta)?

> Jak dla mnie to ani pomysł ani wykonanie bez wcześniejszych
> uzgodnień/dyskusji nie są dobre.

To zależy czemu ma konkretnie służyć ten pomysł. Oczywistym jest, że nie ma to
być jakaś oficjalna kontynuacja Ac, choćby ze względu na ilość wspieranych
architektur. Hawk wyznaczył sobie konkretne cele i je realizuje. Istnieje
rescuecd, istnieje (istniało :) livecd, nie widzę problemu ze stworzeniem
jeszcze jednej 'oficjalnej', bardziej specjalizowanej dystrybucji.

Że zależność pomiędzy ac, ti i th jest niejasna? A to akurat fakt. Więc imho
najlepszym rozwiązaniem jest zrobić jakiś podkatalog na ftpie, nazwać go, nie
wiem 'non-mainline', czy coś w ten deseń ('branches'? ktoś ma lepsze
propozycje?). Tam lądowałoby wszystko, co jest pld, ale nie jest tym
oficjalnym numerkowanym pld (czyli tam wylądowałoby dawne dc, obecne ti,
rescue, live, czy kto tam jeszcze co wydłubie).

Hawk, komentarze?

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki