Buildery AC - co z nimi jest? Prognozy dot. AC 2.1.

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pon, 3 Wrz 2007, 21:04:27 CEST

Dnia 03-09-2007, Pn o godzinie 18:14 +0200, Bartosz Świątek napisał(a):

> Jezu jak przepraszam, że postanowiłem sobie wyjechać na weekend i nie
> zabrać komputera. No tak mi teraz głupio, że nie puściłem test-builda
> sekundę po tym jak !stbr maila do mnie wysłał. Mam nadzieję, że mi
> wybaczysz i nie postawisz całego PLD na przegranej pozycji tylko
> dlatego, że miałem czelność wyjechać.
>
> A teraz na poważnie - bo chyba nie sądzisz, że będę się kajał i
> tłumaczył przed Tobą dlaczego nie wywiązałem się od razu z !stbr.
> Czasami czeka się dłużej, czasami krócej na spełnienie prośby !stbr.
> Pamiętaj, że PLD robimy hobbystycznie w większości przypadków i nikt
> [...]

Ja tam nie wiem, ale nie pamiętam żebyś wcześniej pisał, że tylko ty
obsługujesz ircowe !stbr i to ręcznie - myślałem, że to jest bardziej
automatyczne i dopiero jak się wywali budowanie to trzeba interweniować
ręcznie...
Jeszcze nie używałem, ale dobrze wiedzieć jak to się odbywa żeby się nie
dziwić czekaniem :)
--
Pozdrawiam
Krystian T.