Buildery AC - co z nimi jest? Prognozy dot. AC 2.1.

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 3 Wrz 2007, 18:14:12 CEST

03-09-07, Kamil Dziedzic <kamil.listy w klecza.pl> napisał(a):
> Póki co pogadałem koło soboty z !stbr na ircu ale dalej nikt nie zaakceptował
> mi test-builda;( Tak więc uprawnieniem do słania na test nie pogardzę:D

Jezu jak przepraszam, że postanowiłem sobie wyjechać na weekend i nie
zabrać komputera. No tak mi teraz głupio, że nie puściłem test-builda
sekundę po tym jak !stbr maila do mnie wysłał. Mam nadzieję, że mi
wybaczysz i nie postawisz całego PLD na przegranej pozycji tylko
dlatego, że miałem czelność wyjechać.

A teraz na poważnie - bo chyba nie sądzisz, że będę się kajał i
tłumaczył przed Tobą dlaczego nie wywiązałem się od razu z !stbr.
Czasami czeka się dłużej, czasami krócej na spełnienie prośby !stbr.
Pamiętaj, że PLD robimy hobbystycznie w większości przypadków i nikt
nie będzie się przejmował Twoim ględzeniem i narzekaniem, bo nie ma
czegoś od razu jak sobie tego zażyczyłeś - tak to nie działa. Więc
cierpliwości na przyszłość.