Buildery AC - co z nimi jest? Prognozy dot. AC 2.1.

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 3 Wrz 2007, 21:09:09 CEST

03-09-07, Krystian Tomczyk <krystian w kamionek.net> napisał(a):
> Ja tam nie wiem, ale nie pamiętam żebyś wcześniej pisał, że tylko ty
> obsługujesz ircowe !stbr i to ręcznie - myślałem, że to jest bardziej
> automatyczne i dopiero jak się wywali budowanie to trzeba interweniować
> ręcznie...
> Jeszcze nie używałem, ale dobrze wiedzieć jak to się odbywa żeby się nie
> dziwić czekaniem :)

Ała. Czytamy szybciutko
http://svn.pld-linux.org/cgi-bin/viewsvn/toys/stbr/README?rev=8615&view=markup
i nie siejemy zamętu i fermentu. Nie tylko ja mogę i nie tylko ja to
na szczęście obsługuję. Ale akurat to zlecenie dostałem ja. A, że
sobie poczekał, aż 2 dni to już chyba pisałem dlaczego?