Buildery AC - co z nimi jest? Prognozy dot. AC 2.1.

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 3 Wrz 2007, 21:27:37 CEST

Ale o co chodzi?:D

Spokojnie, bez nerwów, bo zupełnie nie rozumiem Twojego uniesienia.

Czy ja gdzieś narzekałem, że nie mogę się doczekać na stbr? Narzekałem tylko,
że do main trafilo coś co raczej tam trafić nie powinno i tyle. Dyskusja była
i się skończyła.

Potem arekm dodał żebym puścił to na test jeśli mam uprawnienia. To odpisałem,
że już to zrobiłem, tzn. puściłem na stbr... i że nie pogardzę uprawnieniami
bo wtedy mi odpadnie nie potrzebne gadanie z stbr. Ale tu przecież nigdzie
nie marudzę, że czekam długo. Po prostu chciałem podkreślić, że posłałem to
na test tylko nie widać tego jeszcze na builderach bo nie mam do tego
bezpośrednich uprawnień i czeka sobie spokojnie w kolejce na stbr.

Ogólnie to po prostu źle to zrozumiałeś:D Nawet mi do głowy nie przyszło, że
to za długo czeka. Po prostu puściłem i tyle. Mi się z tym raczej nigdy nie
spieszyło bo i tak zawsze sobie buduje wcześniej lokalnie jeśli mam potrzebę.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic