RPM, liczba procesorów i make -jn

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 8 Wrz 2007, 19:42:52 CEST

Cześć!

Na pld-users powstała koncepcja lepszego wykorzystania procesorów
wielordzeniowych podczas budowania pakietów, chodzi o automatyczne
podstawianie odpowiedniej wartości do make -j oraz podobnego parametru
do lzma przy pakietowaniu. Oczywiście ma to tak działać, że da się na
make wymusić z poziomu speca make -j1 (bo nie wszystko sobie radzi z
równoległą kompilacją). Ponieważ nie znalazłem nic w makrach rpm'a o
ilości procków to mam pytanie czego użyć do jej wykrywania?

Czy `cat /proc/cpuinfo |grep name |wc -l` będzie OK?

Artur