SPECS: lzma.spec - use lzma from p7zip sources, which uses multith...

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 9 Wrz 2007, 22:43:56 CEST

On Sun, 9 Sep 2007, Bartosz Taudul wrote:
>                                                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Podkreśliłem.

Różnie to można rozumieć. Jak dla mnie to znaczy wylatuje z ftpów.

> A kto to zrobi? Bo mnie na przykład trzęsie jak myślę o tych wszystkich
> cvs-owych hopsiupach które trzeba będzie robić.

Ale marudzisz.
Żadnych "hopsiupów" nie trzeba będzie robić, bo spec może sobie leżeć nie
tkniety.
A wyciągnięcie ostatniej wersji przed usunięciem to zwykłe cvs up.

> Dotychczasowa wersja to to samo co z p7zip-a, minus wielowątkowość, plus
> implementacja w javie, c#, opis formatu, itp. Z żadnych tych rzeczy nie
> korzystamy.

Więc na pewno lzma.spec powinien zostać tak jak było do tej pory, a p7zip
powinien produkować dodatkową paczkę.

> Ale po co mnożyć byty ponad potrzebę?

noooo - ty mnożysz byty.
Z tych samych źródeł sa budowane różne paczki z różnych speców. Utrzymasz
to przy aktualizacjach? Wątpię.

> p7zip to p7zip, lzma może stamtąd w każdej chwili wylecieć.

No to wtedy podpakiet wyleci. W czym problem?

> po zaktualizowaniu tarballa z lzma będziemy mieli dwie paczki z (mniej
> więcej) tą samą binarką. Po co?

...bo i tak będą budowane te same binarki, ale z różnych specy za to?

bcondy nie istnieją?